Suomalaiset maailmalla – helmikuu 17.-18.

ENCE PUBG jatkaa kamppailuaan Koreassa ilman mainittavia tuloksia. Tämän viikon Weekly survival otteluissa ENCE on ollut sijoilla 16-10-10-12-5-7-3-5-15 eikä lukuunottamatta tuota yhtä kierrosta, ole ollut lähellä Weekly Finals paikkaa.

Vastaavasti suomalais-saksalaisen KOVA:n joukkue League of Legends taival jatkuu hyvissä merkeissä. Joukkue voitti eilen Barragen ja näin KOVA:n matka jatkuu playoff otteluihin. Ja vaikka suurelle yleisölle Suomessa CS:GO on se isoin asia, Euroopan tasolla on jo kiinnitetty huomio suomalaisen joukkueen yllättävään nousuun. Jo playoff tasolle pääsyä on pidetty yllätyksenä.

Eurooppalaistiimi OG ja Aleksi Virolainen

Paljon on tälläkin sivustolla kirjoiteltu Aleksi Virolaisesta ja syystä. Mies on tälläkin viikolla ollut polttopisteessä OG pelatessa paikasta IEM Katowiceen. Eilen sitten OG kohtasi ratkaisevassa bo3 ottelussa Cloud9:n, joka esitti taistelutahtoa, vaikka oli ratkaisukartassa jo 11-0 tappiolla. OG aloittikin ottelun Nukessa 10-2 johdolla mutta Cloud9 sai pelistään otetta, mutta Nuke meni OG:lle 8-16. Overpassilla Cloud9 otti karttavoiton 16-11 ja näin viimeinen kartta Dust2 oli vuorossa, joka OG lopulta vei nimiinsä 12-16 kierroksilla. Paras rating OG:lla Nathan “NBK-” Schmittin 1,49. Mutta ei Aleksin 1,19 rating ole lainkaan huono hänen tehtävässään. OG:n onkin aika ottaa niitä voittoja, sillä joukkue on pudonnut top10 listalta sijalle 13 epätasaisten peliensä vuoksi. Seuraavaksi onkin vastassa sitten IEM KAtowicen kamppailu Vitalityä vastaan tänä iltana. Ranskalaisjoukkueenkaan viime ottelut eivät ole olleet kovinkaan erikoisia ja tappioita on tullut Evil Genius, Complexity, NaVi, Astralis… mutta joukkue voitti Liquidin 2-0, saman tiimin, jolle OG hävisi niukasti 1-2. Se kumpi näistä kahdesta voittaa tänä iltana on mielenkiintoista seurata, sillä näiden kahden kamppailut voivat päättyä aivan kumman tahansa voittoon.


Muuta luettavaa:

Mikä on tubettaja?

Tubettaja tuottaa videosisältöä verkkoon yksin tai ryhmässä YouTube-videopalveluun, jonne  sisältö suosituimpana suoratoistovideopalveluna useimmiten ladataan. Monet tubettajat tekevät videoita työkseen, sillä he saavat videoiden katseluista tuloja. Moni tubettaja saa tulonsa kaupallisesta yhteistyöstä tai videoissa pyörivistä mainoksista. Kaikki tubettajien tulot ovat veronalaista tuloa ja niistä pitää maksaa veroja.

Mitä on hakukoneoptimointi?

Hakukoneoptimointi (SEO) tarkoittaa verkkosivuston optimointia siten, että se nousee hakutuloksissa korkeammalle ja saa enemmän näkyvyyttä hakukoneissa, kuten Google. Tärkein tavoite on lisätä verkkosivuston liikennettä ja parantaa sen näkyvyyttä potentiaalisille asiakkaille. SEO:n avulla verkkosivusto voi kilpailla tehokkaammin muiden saman alan sivustojen kanssa ja saada enemmän kävijöitä ja potentiaalisia asiakkaita.

Ruokakauppa netissä – tilaa helposti kotiinkuljetuksella

Ruokakauppa netissä säästää aikaa ja vaivaa tekemällä ostokset kätevästi verkossa. Valitse laajasta valikoimasta juuri sinulle sopivat tuotteet ja tilaa ne kotiinkuljetuksella. Voit tehdä ostokset milloin tahansa, missä tahansa, ilman että tarvitset lähteä kauppaan.

Sosiaalisen median merkitys kasvaa jatkuvasti

Sosiaalinen media on nykypäivänä yhä tärkeämpi osa ihmisten elämää ja sen merkitys kasvaa jatkuvasti. Sosiaalisessa mediassa käydään vuorovaikutusta ystävien, perheen ja yritysten kanssa sekä jaetaan tietoa ja kokemuksia. Yrityksille sosiaalinen media tarjoaa mahdollisuuden tavoittaa laajan yleisön ja luoda asiakassuhteita.

Leave a Reply