League of Legends Preseason 2022
Pahoittelemme tämän listauksen käännöstä jo etukäteen, kuten kaikki me tiedämme pelien sisäiset ominaisuudet ja termit jätetään yleensä hyvästä syystä kääntämättä, joten tässä samalla myös päivän huumorisettiä.
Lohikäärmeitä
Chemtech Drake
- Tavallinen Buff
- Myöntää bonusvahinkoja vihollisia vastaan, joilla on enemmän nykyistä terveyttä kuin sinulla (jopa 5% suurempi vahinko pinoa kohti)
- Lohikäärmeen sielu
- Kun tiimi saa Chemtech Dragon Soulin, he saavat buffin, joka antaa heille lyhyen toisen elämän heidän kuollessaan.
- Maasto
- Kun maasto muuttuu Chemtech Drakelle, kaasuvyöhykkeet syntyvät neljässä viidakossa. Kaasuvyöhykkeet naamioivat kaikki alueen mestarit. Naamioituja vihollisia eivät paljasta säännölliset näköosastot, vaan ne paljastuvat Control Wardsin, Scryer’s Bloomsin ja muiden näkymättömiä yksiköitä paljastavista asioista.
Hextech Drake
- Tavallinen Buff
- Antaa hyökkäysnopeuden ja -kyvyn nopeuttaa joukkueelle, joka antaa tappavan iskun (5 kyky nopeuttaa ja 5% hyökkäysnopeus pinoa kohti)
- Lohikäärmeen sielu
- Kun tiimi saa Hextech Dragon Soulin, he saavat ainutlaatuisen kyvyn, joka lisää ketjusalama hidastuu heidän perushyökkäyksiinsä ja kykyihinsä kohtalaisella jäähdytysellä
- Maasto
- Kun Hextech Draken maasto muuttuu, kartan yli ilmestyy hex-porttipareja, joiden avulla mestarit voivat nopeasti matkustaa yhdestä paikasta paritettuun vastineeseen. Kuusiportit aktivoidaan lyhyellä kanavalla (jonka tainnutus tai vauriot voivat keskeyttää) ennen kuin pelaaja kuljetetaan nopeasti kartan yli vastaavaan Hex-gateen.
Tavoite Bounties
Tavoite Bounties aktivoituu vain, kun joukkue on riittävästi jäljessä ja se korostuu molempien joukkueiden minikartassa. Jos häviävä joukkue ottaa tavoitteen aktiivisella palkkiolla, jokainen joukkueen jäsen saa objektiivisen palkkiokullan jaettuna joukkueen kesken.
Tavoite Bounties lasketaan neljän tekijän perusteella: XP-johto, Kultajohto, Dragon-johto ja Tykkitornin johto. Aktiivisella palkkiolla tavoitetulla tavoitteella saadun lisäkullan perusmäärät ovat seuraavat:
- Paroni/vanhin lohikäärme – 500g
- Dragon/Rift Herald – 500g
- Ulkotorni – 250g
- Sisätorni – 400g
- Tykkitorni – 400g
Kun häviävä joukkue jää jälkeen, nämä perussummat voivat kasvaa jopa 60%.
Tavoite Bountiesilla on 15 sekunnin varoitusaika verkkoon tullessaan ja 15 sekunnin viipyvä kesto putoamisen aikana. Tätä aikaa voidaan pidentää, jos häviävä joukkue pysyy taistelussa aktiivisella tavoite palkkiolla.
Kohteita
Särkyneen kuningattaren kruunu
- 70 Kyvyn teho
- 250 Terveys
- 600 Mana
- 20 Kykyjen ylitys
o Sinut on turvattu, mikä vähentää saapuvia vahinkoja 50%. Suoja säilyy 1,5 sekuntia mestarivahinkojen ottamisen jälkeen.
o Kun se on turvattu, saat 10-40 kykytehoa (tason mukaan)
o (Takaisin suoja, jos et ole ottanut mestari vahinkoa 40 sekuntia).
o Myyttinen passiivinen: 1% siirtonopeus & 50 terveys
Tasainen suojus
- 200 Terveys
- 20 Kykyjen ylitys
- 30 Panssari
- 30 Maaginen vastus
o Parannus: Kun mestareita on immobilisoitu tai heidät on immobilisoitu, aiheuta kohde ja kaikki lähellä olevat viholliset parannukseen lisäämällä niiden aiheuttamien vahinkojen kasvua 12% 5 sekunnin ajan
o Myyttinen passiivinen: Myöntää kaikki muut legendaariset esineet 5 panssari ja Magic Resist
Frostfiren taisteluhanska
- 350 Terveys
- 25 Panssari
- 25 Maaginen vastus
- 20 Kykyjen ylitys
o Immolate: Vahinkojen ottaminen tai myyminen saa sinut aloittamaan 12 + 1% bonusmagneettisen vahingon myymiseksi sekunnissa läheisille vihollisille (kasvoi 25% kätyreitä vastaan ja 150% viidakon hirviöitä vastaan) 3 sekunnin ajan
o Snowbind: Hyökkäykset luovat pakkaskentän 1,5 sekunniksi ja aiheuttavat taikavaurioita kaikille alueen vihollisille. Kentän yli liikkuvat viholliset hidastuvat
o Myyttinen passiivinen: Myöntää kaikille muille legendaarisille esineille 100 terveyttä ja 6% kokoa
Turbo Chemtank
- 350 Terveys
- 25 Panssari
- 25 Maaginen vastus
- 20 Kykyjen ylitys
o Aktiivinen – Ahdettu: Antaa 40% siirtonopeuden vihollisille tai vihollisen torneille 4 sekunnin ajan. Kerran lähellä vihollista (tai 4 sekunnin kuluttua) lähetetään shokkiaalto, joka hidastaa lähellä olevia mestareita 50% 1,5 sekunnin ajan (90-luvun jäähdytys)
o Tankkaus: Vaurioiden siirtäminen ja käsittely täyttää Chemtankin. 100 pinossa seuraava perushyökkäys käsittelee maagisia vahinkoja kaikille läheisille vihollisille (kasvoi 25% kätyreitä vastaan ja 175% viidakon hirviöitä vastaan)
o Myyttinen passiivinen: Antaa kaikille muille legendaarisille esineille 5 kykyä ja 50 terveyttä
Talvien lähestymistapa
- 400 Terveys
- 500 Mana
- 15 Kykyjen ylitys
o Awe: Hanki bonusterveys, joka on 8% mana
o Mana Charge: Iske kohteeseen, jolla on kyky tai hyökkäys kuluttaa latausta ja saada 3 bonus manaa, tuplattu, jos kohde on mestari. Antaa enintään 360 manaa, jolloin tämä esine muuttuu Fimbulwinteriksi
Fimbulwinter
- 400 Terveys
- 860 Mana
- 15 Kykyjen ylitys
o Awe: Hanki bonusterveys, joka on 8% mana
o Ikuinen: Immobilisoiva tai hidastava (vain lähitaistelu) vihollismestari kuluttaa 3% nykyisestä manasta ja antaa kilven 3 sekunnin ajan, absorboimalla vaurioita. Kilpeä nostetaan 80%, jos lähistöllä on useampi kuin yksi vihollinen
Axiom-kaari
- 55 Hyökkäysvauriot
- 10 Tappavuus
- 25 Kykyjen ylitys
o Päivitys: Aina kun mestari kuolee 3 sekunnin kuluessa vahingoittuneesta, hyvitä 25% Ultimate Abilityn täydellisestä jäähdytysarvosta
Shadowflame-niminen
- 80 Kyvyn teho
- 250 Terveys
o Mestareiden vahingot hyötyvät 10-20 Magic Penetrationista, joka perustuu kohteen nykyiseen terveyteen. (Enimmäisarvo enintään 1000 terveys, minimiarvo 2500 tai enemmän Terveys)
o Hanki maksimiläpäisy, jos Shields on äskettäin vaikuttanut kohteeseen.
Kosminen asema
- 60 Kyvyn teho
- 250 Terveys
- 30 Kykyjen ylitys
- 5% siirtonopeus
o Kun olet vahingoittanut mestareita 3 erillisellä hyökkäyksellä tai loitsulla, saat 30% siirtonopeuden (hajoaminen 15%) ja 40 kykytehon, kunnes poistut taistelusta.
Horisontin painopiste
- 110 Kyvyn teho
- 150 Terveys
o Sisältää nyt myös Hidastuksia Horizon Focusin käynnistämiseksi. (Rylain kristallitikku toimii myös)
Demoninen syleily
- 60 Kyvyn teho
- 450 Terveys
o Kaupankäynti Kykyvaurio polttaa vihollisia 2/1,2% max Terveys maaginen vahinko joka sekunti 4 sekunnin ajan.
o Muunna 2% bonuksestasi Terveys kykytehoksi
Seraphin syleily
- 80 Kyvyn teho
- 860 Mana
- 250 Terveys
o Voittokyky Haste on 1,3% bonus mana
o Palauta terveys 40% Manasta, jopa 25-50 + 10% kykyteho valettuna
o (Vaihtonäyte voi palauttaa saman määrän 1 sekunnissa)
Luonnonvoima
- 350 Terveys
- 70 Maaginen vastus
- 5% siirtonopeus
o Absorb: Maagisen vahingon ottaminen vihollisen mestareilta antaa pinon Steadfastia (max 6). Vihollisen immobilisoivat vaikutukset antavat 2 lisäpinoa.
o Dissipate: Kun 6 pinoa Steadfastia, ota 20% vähemmän maagisia vaurioita ja lisää 10% siirtonopeutta
Ritarin vala
- 400 Terveys
- 10 Kykyjen ylitys
- 150% Perusterveys Regen
o Aktiivinen – Lupaus: Nimeä liittolainen, joka on
o Uhraus: Kun arvokas liittolaisesi on lähellä, ohjaa 10% vahingoista, joita he vievät sinulle, ja parantaa 8% vahingoista, jotka Worth-liittolaisesi on käsitellyt Mestareille. Jos heillä on alle 30% terveys, vahinkojen vähennys nostetaan 20%: iin
Abyssal-naamio
- 400 Terveys
- 30 Maaginen vastus
- 10 Kykyjen ylitys
o Unmake: Kiroa lähellä olevat vihollisen mestarit, vähentäen heidän Magic Resist-vastustaan. Jokaista kirottua vihollista kohti, hanki 7 Maaginen vastus
Riimut
Tappava tempo
- Hanki hyökkäysnopeus 6 sekunnin ajan, kun isket vähintään yhteen vihollisen mestariin jokaisella hyökkäyksellä. Tämä tehoste pinoaa jopa 6 kertaa
- Kun tämä vaikutus on korkissaan, saat myös hyökkäysalueen ja nostat hyökkäysnopeuden ylärajan 3,0:aan
Jäätikön augment
- Vihollismestarin immobilisoiminen aiheuttaa 3 jäätikön säteilemisen heistä sinua ja muita lähellä olevia mestareita kohti, luomalla jäätyneitä alueita muutamaksi sekunniksi, jotka hidastavat vihollisia 40% ja vähentävät vahinkojaan 15% liittolaisiasi vastaan (mukaan lukien itsesi)
Ensi-isku
- Vihollisen mestarin vahingoittaminen hyökkäyksellä tai kyvyllä, ennen kuin he tekevät niin, myöntää 5 kultaa ja ensimmäisen iskun 3 sekunnin ajan, mikä aiheuttaa hyökkäyksesi tai kykysi käsitellä 12% ylimääräistä vahinkoa mestareita vastaan ja myöntämällä 100% (70% ranged-yksiköille) kullaksi käsitellyistä vahingoista
Huomautus: First Strike tulee PBE: lle hieman myöhemmin! Pysy kuulolla.
Muut
Repeämä Scuttler
Uskomme, että ensimmäinen Rift Scuttler -kutu on liian voimakas päätettäessä alkupelin tuloksesta, joten vähennämme sen merkitystä ja ratkaisemme kohtaamisen nopeammin. Nyt kun se on kalmari, sinä tai vihollisesi voitte voittaa sen helpommin ja lyhyesti sanottuna palata turvaan aikaisemmin.
Ensimmäinen Rift Scuttler on nyt 35% heikentynyt terveys, myöntää 80% alennettu XP, ja on hieman pienennetty koko vastaamaan sen pienempi arvo.