E-urheilu uutisia maailmalta

Jotta emme luulisi, että suomalainen e-urheilu olisi maailman napa, tässä uutisia muualta.

Astralis teki sopimuksen huvipuiston kanssa

Tanskalainen e-urheilu organisaatio Astralis on avaamassa omaaa liikettä Kööpenhaminaan yhteistyössä partnereidensa kanssa. Lisäksi tämä liike on osa yhteistyötä paikallisen huvipuiston Tivoli Gardens kansssa.

E-urheilun katsojamäärät ylittivät 15 miljoonaa Venäjällä

Nielsn Sport on julkaisut juuri raportin Venäjän e-urheilusta, mistä käy esille lajin nopea kasvu. Vuoden 2020 aikana katsojien määrät ovat lisääntyneet 28 % ja ovat nyt tli 13-vuotiaissa yli 15,4 miljoonaa katsoaa. Katsojista 64 % on miehiä ja 35 % naisia. Samalla Nielsen totesi tutkimuksessaan, että myös suoratoisto ja koko peliala on kasvanut vuoden aikana huomattavasti. Venäjällä selvä ykkönen suoratoistopalveluissa on Dota2.

TSM lopettaa Fortnitessa

Vuonna 2018 TSM aloitti Fortnitessa ja käytti kunnon satsauksia saadakseen nimekkäät pelaajat ja kunnon sisällöntuottajat TSM:lle, mutta nyt helmikuun alussa TSM on kertonut irtisanoneensa loputkin Fornite pelaajansa.

Vaikka Epic Games syytää koko ajan lisää rahaa Fortnite pelin pariin, TSM ei ollut tyytyväinen niihin mahdollisuuksiin, joita Epic Games antoi pelin parissa toimiville organisaatioille. Vuosien aikana oli useita isoja turnauksia, joissa pelaavat joukkueet eivät saaneet näyttää pelipaidoissaan eli omien sponsoreiden nimiä! Näin tapahtui mm. 2019 MM kisoissa.

TSM kertoo, että organisaatio näkee Fortnitessa mahdollisuuksia, mutta Epic Gamesin tulee muuttaa omaa suhtautumistaan, jotta toiminta olisi kaikille osapuolille kannattavaa.


Muuta mielenkiintoista luettavaa

Miksi valita Rahalaitos?

Rahalaitos on yksi Suomen suosituimmista lainojen kilpailutuspalveluista, joka auttaa sinua löytämään parhaan lainatarjouksen nopeasti ja helposti. Rahalaitoksen kautta voit kilpailuttaa lainasi useilla eri rahoitusyhtiöillä samanaikaisesti, ja saat tarjoukset nopeasti. Rahalaitoksen palvelu on täysin ilmainen, ja sen käyttäminen ei sido sinua mihinkään.

Mitä on hakukoneoptimointi?

Hakukoneoptimointi (SEO) tarkoittaa verkkosivuston optimointia siten, että se nousee hakutuloksissa korkeammalle ja saa enemmän näkyvyyttä hakukoneissa, kuten Google. Tärkein tavoite on lisätä verkkosivuston liikennettä ja parantaa sen näkyvyyttä potentiaalisille asiakkaille. SEO:n avulla verkkosivusto voi kilpailla tehokkaammin muiden saman alan sivustojen kanssa ja saada enemmän kävijöitä ja potentiaalisia asiakkaita.

Ruokakauppa netissä – tilaa helposti kotiinkuljetuksella

Ruokakauppa netissä säästää aikaa ja vaivaa tekemällä ostokset kätevästi verkossa. Valitse laajasta valikoimasta juuri sinulle sopivat tuotteet ja tilaa ne kotiinkuljetuksella. Voit tehdä ostokset milloin tahansa, missä tahansa, ilman että tarvitset lähteä kauppaan.

Sosiaalisen median merkitys kasvaa jatkuvasti

Sosiaalinen media on nykypäivänä yhä tärkeämpi osa ihmisten elämää ja sen merkitys kasvaa jatkuvasti. Sosiaalisessa mediassa käydään vuorovaikutusta ystävien, perheen ja yritysten kanssa sekä jaetaan tietoa ja kokemuksia. Yrityksille sosiaalinen media tarjoaa mahdollisuuden tavoittaa laajan yleisön ja luoda asiakassuhteita.

Leave a Reply